Man blir inte sjuk av att äta mycket fisk
Det står visserligen så i rubrikerna i en del av dagens tidningar. Men det är fel. Man blir sjuk av att äta gifter och det finns förgiftad fisk, främst i Östersjön. Eftersom vi människor förgiftat fisken är den inte så Läs mer …
