Visst borde det byggas fler landshövdingehus
Adam Cwejman skrev häromdagen en ledare i GP om att det borde byggas fler landshövdingehus i Göteborg. Det vore förstås väldigt bra, och fint, med fler landshövdingehus. I motsats till de flesta moderna punkthus, punkthus på rad som Kvillebäcken, moderna lamellhus Läs mer …
