Att vara både nazist och psykiskt sjuk är inget konstigt
Att vara både nazist och psykiskt sjuk är inget konstigt. För mig är nästan så att jag ibland änerk att alla som är nazister är psykiskt sjuka. Så är det förstås inte. Men att en kvinna som klottrar hakkors och annat på en moské med blog uteslutet på inget sätt att hon är psykiskt sjuk. Inte heller utesluter det att hon är nazist. Läs mer …
